Sista utgången i Borlänge på 1 år!

Det var det igår. Jag, Mia och Carro var ut på Bolanche. Vi satt hos Mia först och förfestade lite innan vi drog ut på krogen. Var jätte kul och jag dansade som om det verkligen var min sista utgång på väldigt länge.... iaf i Sverige!

Här är några få bilder från kvällen =)


När jag stog där på dansgolvet så fick jag än en gång en sån där känsla av att jag SKA åka!
Om ca två veckor, 14 dagar är jag på väg till Arlanda i bilen med mina föräldrar och allt som symboliserar "hemma" för mig är nedpackat i ett fåtal väskor.
Jag tittade på några på dansgolvet och hörde lite smått att några pratade med varandra fast på ett främmande språk och tänkte då att nästa gång jag står på ett dansgolv är det jag som pratar det där främmande språket. Känns lite läskigt och ibland får jag en fundering på vad jag har gett mig in på. Den försvinner fort eftersom jag vet att jag vill det här men den kommer upp ibland.

Det är så svårt att förklara hur man tänker och känner. Men det går inte att undvika tankarna och känslorna när det är en sån här stor grej som ska hända i ens liv. Men tror att ni som kommer åka som Au pairer eller är i USA nu vet jag jag menar. Det är liksom svårt att sätta fingret på det, men man vet bara att det finns där.

Hur som helst så hade jag jätte roligt igår och det kan jag tacka MIA och CARRO för =)




Kommentarer
Postat av: Viktoria!

Vad roligt att du hade skojj. :)

Roligt att du lägger in bilder... det är ett stort plus!



Kram

2010-04-25 @ 18:07:10
Postat av: Hillevi

Men var ni på Bolle?? Jag trodde ni skulle på hela huset :S Bra att det var trevligt iaf! Ska bli jätteskoj att ses på lördag vännen, var alldeles för längesen igen. Säg till om du vill ha hjälp med nåt innan :) Kramkram!!

2010-04-27 @ 17:24:09
URL: http://hillevilarsson.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tack för din omtanke vännen.. De värmer. :)

Kul att ni hade skoj i lördags oxå! Ses på lördag! :* Puss o kram!

2010-04-27 @ 21:35:23
Postat av: Sandra

Sv: De dar twilight sakerna fanns i en godisaffar :)

2010-04-28 @ 02:19:51
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback