Helgens planer+Sverige Besök

Snart börjar en helg med full rulle igen... men jag gillar det =) Jobbar 11.30am-4.45pm idag, så det är inte många timmar. Sen ska jag duscha och göra mig ordning till kvällens fest, ta tåget in till NYC och förfesta hos en av mina amerikanska vänner för att sen fortsätta på en Empire Hotel Rooftop. Ska blir väldigt kul för jag har aldrig varit där, alltid roligt att prova på nya ställen att gå ut på.
Imorgon lördag är det 3½ timmes bilfärd som gäller upp till Owego för att gå på bröllop. Inte varje dag man får tillfället att gå på ett amerikanskt bröllop :). Det kommer nog bli en lång dag med bröllop och fest igen.
Söndag är det ytterligare en bilfärd som gäller fast i riktning hemåt. Och kl. 7pm börjar ett Au Pair möte som ska vara här hemma. Det blir Ice Cream Party i en utbyggnad i huset som har bardisk, klätterväxter i taket och en massa annat mysigt. Tar kort och visar er på söndag eller måndag =)

En till sak som jag ser fram emot nå otroligt är att min bästa vän Elin ska komma och hälsa på mig i sep-oktober någon gång. Känns så kul och jag är så excited (som de säger här). Har saknat henne så himla mycket, hon är verkligen min andra hälft =)
Innan jag åkte sa hon att om jag stannade i USA i 6 månader, då skulle hon komma och hälsa på och det gör hon nu också. Kanske inte precis på 6 månaders gränsen för då är det kallt och ev snö här men det här betyder så otroligt mycket för mig! Att någon hemifrån kommer och hälsar på MIG? Wow, underbart! Älskar dig Elin!! :)


Så just nu väntar jag på att börja jobba för att starta denna otroligt roliga helg, ser verkligen fram emot den.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback