Weekend Course i Silverbay

Tänkte bara stala om lite kort att jag äntligen har anmällt mig till en Weekend course i Silverbay, Albany. Det är en helg kurs på 3 credits (au pairer behöver ta 6 credits under hela året) och jag har sedan tänkt att ta en kurs inom vård eller något liknande till våren då min engelska har blivit bättre.
När jag berättade för min värd mamma om det tyckte hon att jag skulle ta någon rolig kurs. "Detta är ett år för dig att ha roligt" Visst håller jag med henne men jag tänker så här, om jag ändå fortfarande funderar på att utbilda mig till Sjuksköterska när jag kommer hem så kan jag lika bra ta en kurs i något sånt här. Inget som säger att det behöver vara mindre kul för att det är mer seriöst.
Varför inte ta vara på tiden man har här och jag menar att jag har nog roligt ändå så jag klarar mig :D

Skickade in min ansökan för 1 ½ vecka sen, fick sen mail att jag blivit "antagen" och att jag snart skulle få alla nödvändiga papper och info hemskickat. Ska bli kul att förhoppningsvis få ta en liten roadtrip med tjejerna upp till Albany, är ju ändå nästan 3 timmar med bil så =)


Nu måste jag hoppa i säng om jag ska orka upp imorgon, har många timmar att ta igen från helgens galenskaper :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback