Blåst och MYCKET SNÖ!

Så idag har jag tagit en ny bild för att visa er. Det är snö upp till knäna och det har varit riktigt blåsigt hela dagen. Jag, T, J och deras kusin var ute en sväng idag på förmiddagen och tokade i snön. Gjorde tunnlar, snöänglar, åkte på tefat och hade snöbollskrig =) J började skrika någr agånger för att det var för kallt när det blåste till rejält eller när han trillade i snön. Men efter att ha tappat sina för stora boots några gånger och kämpat att ta sig genom snön blev han härdad och jag fick jaga honom in i huset när det var dag =)
Själv blir jag en aning rastlös när det är så här mycket snö, kan inte ut och springa och kan inte ta Mr car till gymmet i snö kaoset. Min värd mamma sa att jag kunde låna en bil imorgon så det ska bli underbart. Känne rhur rastlös min kropp är nu när jag har vant den att träna regelbundet. Men tog och tränade 1.30 minuter (aktiv 38 min) på Wii Fit, passade på att prova min nya pulsklocka jag fick i julklapp också =) Var intressant och komemr definitivt använda den varje gång jag tränar!


När J hade sin nap passade vi tjejer på att baka. W och pappa skruvade ihop ett fotbollsspel han fått i julklapp. Wow vilken röra det är nu med ALLA julklappar ÖVERALLT! Jag formade 4 små fina Chocolate Chocolate-chip cookies medan T och M ville göra en enda stor =)


En till sak jag måste uppdatera er om att Frida fortfarande är strandad i Boston. De sa att de skulle lyfta 4pm idag men sedan ändrade dem det till 8am imorgon tisdag istället. Hoppas hon komemr då, saknar henne =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback