Cultural Care brev

Idag fick jag ett brev från CC. Mitt första brev från dem sedan jag kom hit till USA faktiskt. Kände på en gång att jag varit här ett tag nu och trodde brevet handlade om credits. Men det var om jag ville "extend". Det stog att mer än halva tiden har nu gått och att det var dags att börja fundera på om jag vill förlänga eller inte. När jag skummade genom brevet kände jag att jag inte behövde läsa mer för jag vet att jag vill hem. Samtidigt som jag är så rädd att jag ska ångra mig och att det då är för sent.

Men som jag och Jean pratade om idag, vi båda ser fram emot att komma hem eftersom vi vet att det står inte på förrän vi är där. Jag har börjat tänka på att nästa au pair i vårat lilla "gäng" som ska åka hem är JAG... Jag blir lite nervös och samtidigt glad när jag tänker på det. Ser mer och mer fram emot att komma hem, träffa alla och fortsätta mitt liv hemma i Sverige. Det finns ju inget som säger att jag inte kan komma tillbaka, men då förståss under andra omständigheter. Men USA kommer definitivt inte försvinna =)




Kommentarer
Postat av: Frida

Jag läste mitt idag också. Vi drar nog hem samtidigt du och jag. ^^

2010-12-13 @ 02:04:36
Postat av: Sara

Fööööööööööööööööörlänga!! :) Woohoo!!

2010-12-13 @ 04:48:56
URL: http://saranyrvik.blogspot.com
Postat av: Angelica

Frida: Jag tror nog det, som det ser ut nu iaf.

Sara: Blir det att förlänga eller? :P

2010-12-14 @ 03:43:00
URL: http://mittarsomaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback