Holiday party over

Okej då var det måndag och festen har paserat, skönt =)
Jag, T och W gjorde ordning sängarna på dagen, blåste upp luftmadrass, samlade ihop kuddar, täcken och gossedjur som de skulle sova med. Så här såg mitt rum ut =) J var så "excited" att ha sin egna lilla säng i Thomas the Tank Engine, när han kröp in så fnittrade han ett bra tag =)


Kom en nanny som hjälpte mig med de två andra barnen och jag kan säga att jag hade inte klarat det utan henne. barnen var högt och inte ett dugg lågt, helt galna. Men vi hade dans party och barnen körde lite dance battle medan jag och Rose klappade och hejjade på dem =)
När jag gick ner för att hämta kaffebryggaren och lite annat smått och gått till oss på tredje våningen såg jag kockar i köket, säkert ett tiotal servitötrer i svarta kläder, en kille som hade han om den så kallade garderoben och lite annat folk. Var ett fancy party... och mina värd föräldrar verkade ha en trevlig och avslappnade kväll.
Var däremot väldogt svårt att få dem att sova vid 10.30. De bara pratade och fnittrade. W kröp in i Thomas med J och började låtsas snarka och då började ju så klart alla skratta, till och med jag. W slog sen i huvudet eller något och J sa : "I kiss it!" W fnittrade: "I don't want you to kiss it* med J var envis "I kiss it". VI börejade skratta IGEN =)
Jag började med att pussa J om han slog i något. Nu vill han att jag ska pussa hans fötter och rumpa om han slår sig där. Kan vara väldigt roligt ibland =)

Nu ska jag göra ett till inlägg och dricka upp mitt rödvin för att sen hoppa i säng =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback