Julgodis

Idag bakade jag och Malin julgodis och lyssnade på julmusik för fulla muggar. Vi gjorde knäck och kola. Flöt på bra förutom att vi brände kolan lite för att vi pratade för mycket. Men den smakade lika bra för det, som tur var =)

"Knäck" Så gott men så sulligt att göra =)

"Kola" är nog min favorit och den smakade gott även om vi brände kastrullen :D
Nästa år blir detlaktistk kola med Turkisk peppar =)


Och detta blev resultatet + lite mer som Mali tog med sig hem. Vilket blev uppätet av hundarna senare på kvällen :/ Tack Malin för en mysig bakdag, hjälpte mig att få lite julkänsla =)





Kommentarer
Postat av: viktoria!!

guuu så gött!!! vi har med gjort knäck, men farligt går ju å nallar hela tiden... så på julen är det väl bara pappret kvar i burken!!!

2010-12-21 @ 10:15:15
Postat av: Angelica

Hihi jag vet vad du menar Viktoria! Vi får göra som mamma alltid har gjort när hon bakat, hon tejpar igen buttarna så ingen kan nalla :P Funkar väldigt bra för om tejpen är borta kan ju hon så klart se att någon varit där =)

2010-12-21 @ 20:28:12
URL: http://mittarsomaupair.blogg.se/
Postat av: Greta

Hejsan!

Hittade dig när jag sökte weekend kurser på google. kul! har varit i Glen Rdige NJ i en månad och har börjat kika på credits. Har du varit på weekend kursen än? Ha det fint!

Greta Kerttu

2011-01-07 @ 18:16:28
URL: http://gretasadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback