Planer inför Nyår?

Äntligen har ju frida kommit hit =) Är så himla roligt och känns precis som innan hon flyttade, vi pratar om ALLT och är töntiga, så det ska vara. Tror verkligen att jag kommer hålla kontakten och fortsätta träffa henne när vi kommer hem! Kul att man hittat någon här som är det klickar så bra med.

Hur som helst så planerade vi ju att åka till Philly på nyår men det blev ändrade planer. Så nu funderar vi på att åka in till NYC imorgon efter att jag slutat vid 5 pm eller åka till My och fira nyår med henne, Jean och Sofia. Vi får se vad som händer imorgon. Är säker på att det blir något roligt som händer iaf! På lördag ska vi gå ut och festa iaf, så kan Frida åka direkt till flyget sen eftersom hennes flyg går vid 8 på morgonen.

Så något ska vi väl hitta på =) Vet inte vad jag gjorde förra året på nyår men jobbade kanske. Tycker nyår är lite överskattat. Känns som om man ska göra något just för att det är nyår, lite på samma sätt känns det samma här. Men tycker det också är ett perfekt tillfälle att dra ihop ett gäng och göra något kul.... Så det kanske inte är så tokigt ändå =)



Kommentarer
Postat av: Dan

Precis min åsikt, Nyår är överskattat och bara en anledning till att festa.

Jag ska nog sitta hemma och vakta sovande barn och spela guitar hero. Men man ska inte klaga, valde det istället för att gå ut och göra av med massa pengar.

2010-12-31 @ 00:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback