Vanlig arbetsdag

Idag har varit en lugn och skön dag. Var med J till sin tallektion och tog en kaffe på Starbucks och läste en bok då jag såg den här lilla krabaten komma ut ur en springa i backen.

Sen åkte vi hem och åt lunch, la J för en nap och åkte och handlade och sorterade lite leksaker. Finns ju en hel del saker så det håller en sysselsatt =). Tog med mig J och hämtade upp T och W. Medan W övade till skolans Varity Show med sina kompisar gjorde T läxor, målade och J sprang runt och lekte med sitt Thomas the Tankengine "hus" och sprang, gick och hoppade runt köksön och skrattade så jag trodde han skulle falla ihop på golvet =) När sen W också ville leka med Thomas bröt J ihop men det var en annan historia..

När jag var off tog jag en prommis med Jean till Startbucks och pratade om allt och inget. När jag kom hem och satt vid datorn kom Iris och ville gosa. De första fem månaderna skrang hon bara iväg när jag kom och ville klappa henne men nu är hon modigare och låter mig klappa henne. Men det ska vara på hennes villkor =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback