De ringde från Cultural Care...

..här om dagen.
Hon ställde lite frågor om min ansökan och meddelade sen att hon skulle anta mig till programmet =) Jag kommer få en bekräftelse hemskickad och några uppgifter till min användare på Cultural cares hemsida där jag kan följa min ansökan och även göra en Au Pair video.
Hon sa att min ansökan skulle vara i USA inom två veckor, sen kan värld-familjerna se min ansökan!!!!!

Den här tjejen jag pratade med sa även att mitt tidigaste avresedatum är 12 April! Kändes väldigt roligt, för nu har man äntligen fått ett "tidigaste avresedatum". Innan har jag ju bara tänkt att jag var glad om jag kom iväg i april, men nu vet jag att efter den 12:te kan allt hända :D

Wow, det här kommer bli så grymt roligt och lärorikt. Att få komma iväg så här kommer bli en så stor erfarenhet och jag tror man kommer växa något enormt som person.

Nu ska jag göra lite nytta och inte bara sitta här :D
Bye byeAngelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback