Eclipse, äntligen!

I måndags var jag iväg med en ny au pair för att se Eclipse. Jag var så himla mallig innan jag kom hit till Staterna för jag skulle då absolut gå på Eclipse premiären när jag var i USA. Men gjorde jag det? Nej, det tog mig 2 veckor att komma iväg. Men äntligen!

Vad tyckte jag då?
Jag har alltid gillat The Twilight Saga och böckerna är otroligt bra. Mycket bättre än filmerna dock. Men en bok kan beskriva så mycket mer så det är kanske inte är så konstigt.
Hade några alltför högljudda babblande människor längst bak i biosalongen och efter halva filmen blev jag så arg att jag "Hyschade" dem och de blev tysta efter en stund. Jag har så svårt att koncentrera mig när jag hör folk småprata i bakgrunden.
Men filmen var lika bra som de andra två. Var dock lite missnöjd med den nya tjejen som spelade Victoria. Jag tycker hon bara såg rädd och osäker ut medan den gamla hade glöd, ilska och beslutsamhet i blicken. Hon var mer övertygande helt enkelt.

Nu är det bara att vänta till nästa film kommer och det är den jag längtat efter mest. Har hört att det ev kommer att bli två delar på 4:de filmen. Frusterande! Men den som väntar på något gott... :)





Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag tycker helt olika, gillar den nya Victoria mycket bättre, hon är en bättre skådis, enligt mig. =) Dom skulle ha tagit henne redan från början. Filmen var ju helt klart bäst hittills. =)

2010-07-15 @ 09:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback