Lämna tillbaka något, köpa en hög nytt

Tisdag 6/7, kl 21.45 (9.45pm):

Jag köpte ju en hel outfit till helgen som var.
Därav ett jätte snyggt halsband som kostade mig 37$ inklusive skatt. Dyrt tyckte jag men det kostar att ligga på topp och det var så fint så jag tyckte det var värt det. När jag hade haft det på mig i ca 5 timmar i söndags var jag grön runt hela halsen. Det var fejk... När man köper ett så dyrt halsband vill man inte att det ska färga, då vill man att det ska vara äkta silver.
Så idag när jag var ledig några timmar mitt på dagen åkte jag för att lämna tillbaka det, lätt som en plätt och tjejen i kassan tyckte det var jätte konstigt att det färgade. Jag kom ut från affären 37$ rikare och vad gör jag då?
Jo jag åker till Marshalls och köper kläder för ca 50$ istället. Så gick back 13$ på min biltur idag =)

Men det känns som om det inte gör något för jag ville verkligen ha dessa kläder. Inte så mycket jag men jag tyckte det var på tiden att våga ha något som inte var så jag =) Men nästa gång måste jag satsa på att köpa mer nederdelar för jag har bara köpt toppar hittills.

Tre linnen +  en jätte fin sommarklänning, älskar den!



Happy Shopping! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback