Pyssel och Ice cream

Idag har det varit en av många andra dagar med barnen, tokigheter, skratt, tjat och irritation :) Samma härliga kompott som vanligt!

Tänkte bara visa lite bilder på vad som hänt och gjorts =)
Blomman gjorde jag själv och även fjärilen. Den flätade saken fick jag av T. Så sött att jag vill sätta den på min nyckelknippa för att visa henne hur mycket jag gillade den =) Får se om jag får något armband som jag frågat efter då ;)



Och lite glass på berömda Magic Fountain i Summit, blev en Magic Blend med snickers *jumi* Galet lång kö, men som tur var hade vi redan ätit upp våran glass då! Här är tjejerna jag var där med =)
"Jag måste ju hem och uppdatera min blogg" sa jag när jag sa att jag ville ha ett kort på dem.
"JA kan du skriva på engelska så man förstår?" sa en av tyskorna =)





Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej vännen! Sorry att jag är så dålig på att lämna kommentarer.. Men du ska veta att jag läser! :D Ser ut som att du har det himla bra där :). Här hemma är det typ 30 grader varje dag o stekande sol, men nu har de kommit en regnskur o svalnat av iaf, sjukt skönt! Själv far vi till Portugal på lördag, det jag mest ser fram emot där är en veckas ledigt med Micke :D. Ha det så fint så länge! Kramar. Ps, Miss U.

2010-07-15 @ 09:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback