Brev hemmifrån <3

Igår kväll efter jobbet var jag iväg till en outlet butik som heter Marshalls och handlade lite. Inte så mycket men jag hittade något iaf. Jag provade massa klänningar och hittade en sån var riktigt snygg men den var trasig :( Vill så gärna hitta den där perfekta "lilla svarta klänningen" som jag kan ha när jag vill gå ut på lite "finare" ställen. Men antar att jag hittar den när jag minst anar det.

Ballerina: 19,99 $
Träningsväska Adidas: 9,99 $
Solglasögon: 9,99 $
+ en hemlig sak som  jag inte kan skriva upp :P


Igår när jag växte J från sin "naptime" var han djävulen själv. Skrek som en gris och vred sig i famnen på mig, Ville ingenting och var omöjligt att distahera honom. han skrek så jag trodde jag skulle få tinnitus. Jag gick nerför trappen och när jag kom in i köket (kom ihåg att J skriker som en tok i min famn) ser jag ett grönt vaderat kuvert på köksbänken med ett S på. Jag ler och äsger högt för mig själv *naaaaw* och klämmer på paketet.

Jag drar ut på det hela em att öppna det för jag vill öppna det senare. Och när jag väl börjar så känner jag hur en underbar doft kommer mot mig, trycker ner näsan i paketet och känner lakritsdoften i näsan, ler igen. tar ut innehåller och  öppnar påsen, tar mig en godis och säger *mmm* högt för mig själv med ett fånigt leende på läpparna.


Så igår satt jag i sängen med min laptop i knät, godispåsen bredvid mig och njööt. Försökte att inte äta upp allt för jag vill ju så klart spara det. Även om det är super svårt. Men jag klarade det men vet att inom de kommande dagarna kommer påsen vara lika tom den var innan mamma och pappa fyllde den med godiset =)

Tack så hemskt mycket för godiset mor och far! Var verkligen underbart att få äta lakrits igen för Amerikanarna vet ju inte hur man tillverkar det för fem öre =)




Kommentarer
Postat av: Dan

Dom där godiset ser sjukt gott ut! :(

2010-06-24 @ 03:34:41
Postat av: Angelica

Dem ÄR sjukt goda, inte provat dem förut? Då har du missat något! Två kvällar och påsen var tom :P

Men du Dan, vart bor du då? Har du själv någon blogg lr facebook kanske??

2010-06-24 @ 04:12:04
URL: http://mittarsomaupair.blogg.se/
Postat av: Dan

Har ätit dom förut och dom är mycket goda när dom är färska.

Jag bor i Carle Place på Long Island, har ingen blogg men du har säkert sett mig på facebook.

Nordlöf är mitt efternamn och jag har skrivet en del på NYC party gruppen, Kirwin's stohej. :)

2010-06-24 @ 17:40:04
Postat av: Sara Nyrvik

OMG! Du har godis kvar va? Jag kommer över på en gång!!!

2010-06-25 @ 01:59:36
Postat av: Angelica

Sara: Två kvällar framför dator (facebook och True Blood) och det var slut. Skulle nog behöva några kilo om jag skulle ha det kvar ett tag. Är en godisgris :D

2010-06-25 @ 04:56:09
URL: http://mittarsomaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback