Kvällsmys

Idag har jag jobbat, har varit en bra dag. Så det känns väldigt skönt. En sån här dag väger helt klart upp mot en dålig dag och tur är väl det. Slutade kl 6 pm då jag satt lite vid datorn, tog mig lite kvällsmat och åkte iväg till Kings (mataffär) för att handla lite...godis så klart :) Men köpte även en blomma. Ända sen jag kom hit och reagerade på att det inte fanns några växter i rummet har jag tänkt köpa en. De flesta som känner mig vet att jag gillar växter och hade ett antal i min lägenhet :P


Har Milky Way begär som vanligt och mitt Pringles begär började i lördags då Frida köpte en "burk" när vi skulle åke hem från krogen till vår efterfest. Gott men farligt.. som mycket annat här dock =)
Så det blev godiset denna gång och Freaky Friday på tv:n,


Btw, när jag sa till min värd pappa att det kändes som om jag bara äter här fick jag till svar något i stil med: "Oh, but that's how Americans live. They eat often." Hm, blev lite paff och överraskad för det var inte svaret jag hade väntat mig. Men antar att jag vänjer mig. Går ju rätt mycket på gymmet nu så, bara att kämpa vidare. Med vadå? Träningen eller att hålla maten på en vettig nivå? You tell me! =)

Nu ska jag sätta mig framför tv:n och mysa lite =)




Kommentarer
Postat av: Therese

Va fint! =) <3 Jag känner mig hedrad! =) Skönt att se att du har kul där borta! Saknar dig allt en hel del ;) men vet ju att du kommer hem sen igen! =) Njut av tiden (Fast det vet jag att du gör!) =D Många, många kramar //Din Tessa =P

2010-06-28 @ 15:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback