Outfit 4th July

Jag har letat och letat och letat efter något jag verkligen velat köpa till 4 Juli då det blir partaj i NY.
Har inte hittat den där rätta klänningen, eftersom det är klänning och klackar som gäller. Idag efter att jag slutat åkte jag till Short Hills Mall där jag hade ett presentkort som jag fått från familjen i födelsedags present. Har varit lite anti att gå dit eftersom det är ett "finare" köpcentrum och rätt dyra kläder men jag gick in i några butiker, provade lite klänningar då jag till slut gick in i en som heter Express. Har köpt en top där förut och gillade butiken.

När jag kom hem mötte jag min värd mamma i hallen och jag visade henne klänningen, vi båda stog dör och sa att det skulle bli så fint. Du vet som när man var klar för avslutningen lr något när man va liten och mamma sa: Du är jätte fin =) Jag var hög på "Må-Bra-Känsla".

Detta blev min slutliga outfit, kommer bli så kul att klä upp sig på söndag och ta på klänningen, accessoarer, sminka sig och fixa håret =) Ser verkligen fram emot det!






Kommentarer
Postat av: Elin

Den va SUPER fin!! du kommer bli skit snygg i den där=) killar watch out!!=p

Kramar

2010-06-30 @ 14:33:08
Postat av: Sara Nyrvik

I'm Loving that outfit! the perfect dress!

2010-06-30 @ 19:36:50
URL: http://saranyrvik.blogspot.com/
Postat av: Angelica

Elin: Blir alltid lika glad när du kommenterar min blogg =) Jag hoppas också det för jag har lagt ner alldeles för mycket pengar på denna kväll redan. var till ett köpcentrum idag innan jag började jobba och köpte en bh och smycken för 50 $ =)

Sara: Jag vet, jag har alltid velat ha den där "lilla svarta klänningen" och äntligen hittade jag den :P Lägger upp bild på hur det slutgiltiga resultatet blir senare =)

2010-07-01 @ 04:27:25
URL: http://mittarsomaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback