"A familjy is now looking at your application"

När jag går in på min användare på CulturalCare.se så stog det att en familj tittar just nu på min ansökan...
Och just då kände jag att "Wow, vad det börjar kännas verkligt".... igen!! Antingen ringer dem mig för att prata innan de bestämmer sig för om de är intresserade eller inte, eller så tackar de nej för att jag av någon anledning inte passar just deras familj. Men det känns som om det inte skulle göra så mycket för hur som helst så kommer jag få en familj i USA =).
Känns så spännande och jag blir nipprig av att tänka på det. Det börjar närma sig nu, lite läskigt känns det faktiskt!
Ville bara säga det =) Kram på er*Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback