Har fått besked nu!

I torsdags fick jag besked från familjen att de hade valt mig som deras nya Au Pair!!!

Jag har gått på moln sen dess och inte tänkt på något annat än mitt kommande år i USA, tänkt mer än vanligt iaf ;). När jag såg mailet så fick jag tårar i ögonen och blev helt till mig, så himla glad. Blev så nöjd över att familjen hade valt mig eftersom jag verkligen kände att jag skulle passa i den familjen.
Så nu får jag hålla kontakt med familjen och planera tills jag åker, är ju ändå en bit kvar och en hel del som behöver fixas. Wow, det här kommer bli så utmanande, läskigt, roligt och spännande.
Den 10:de maj reser jag från Arlanda, Stockholm och den 14:de maj åker jag till familjen i New Jersy.
Ha en bra helg =) Kram på er allihopa*Angelica


Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: Tack så mcket! Gå in på designadinblogg.se, finns hur mycket tips och hjälp att få där :) Ha det bra!

2010-03-14 @ 22:00:38
URL: http://johannaupair.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag är jätteglad för din skull Angelica! =) Det kommer att gå hur bra som helst.



Kram kram/Linda

2010-03-16 @ 12:40:21
URL: http://lindaeriksson84.blogg.se/
Postat av: Carolina lindau

Gud vad roligt för dig gumman. Hoppas att allt går bra för dig. många kramar från mig <3

2010-03-19 @ 17:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback