Tid för Visum intervju

Igår fick jag papper på min Visum tid jag har fått på Amerikanska ambassaden i Sthlm.
Så det 12 April åker jag dit med en hög med papper som behövs fyllas i först, pust. Att det var mycket som skulle fixas innan jag åker det visste jag, men inte att det var så här mycket. Men det är helt klart värt mödan när ALLT är klart =)
Ska boka buss eller något sånt också, så jag tar mig dit och hem. Det ska bli riktigt spännande men kommer nog vara nervöst också. Har ju bara läst på en annan Au Pairs blogg hur det funkar men annars har jag inte en blekaste aning. Säkerheten verkar vara jätteviktig där iaf, som i USA då =)
Ville bara uppdatera lite*Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback