Hej då Sverige, Hej USA!

Nu sitter jag här... nervös och förväntansfull och bloggar för sista gången i Sverige på ett bra tag. Helt sjukt spännande ska det här äventyret bli.

Den här veckan har verkligen varit fullspäckad. Som tur är har jag hunnit med allt jag skulle. Många "Hej då" men också många trevliga samtal och stunder med vänner och bekanta.

Jag framkallade lite bilder som betyder mycket för mig, och som jag ska ta med mig till USA. Jag var in på Panduro och köpte lite siden band och limmade fast runt så det blev som en ram. Ska sen hänga upp dem med små klädnypor på ett svart sidenband på väggen i mitt rum. Hoppas jag får hänga upp saker bara :P Men kände att jag ville ha något så jag kände mig lite hemma. Har även ett fotografi på min kompis två barn jag kan ha på byrån. Då är jag hemma, med massa foton på mina nära och kära omkring mig.



Igår var min ena bror och hans flickvän här och vi åt smörgåstårta och bara satt och pratade, var så mysigt. Och det var väldigt gott också =)






Idag så gjorde jag en tårta för att vi skulle små fira min födelsedag lite innan jag åker.
Tyckte jag var väldigt ambitiös med den hemmagjorda flaggorna i mitten :) Var jätte gott!







Snart bär det iväg till Staterna, känns så himla overkligt samtidigt som det känns verkligt "Jag ska verkligen åka". Nästa gång jag skriver så är jag förhoppningsvis på skolan så jag kan berätta för er vad vi har gjort och hur det är där. Fullspäckade och långa dagar med förhoppningsvis väldigt roligt =)


Nu ska jag stänga av min dator och packa ner den i väskan. Sen umgås med mina föräldrar innan vi åker till Arlanda hemifrån vid senaste 01:00 inatt. Vi ses nästa gång, då är jag i New York!!!!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka te´nu! ;) Don´t be a stranger :)

2010-05-09 @ 20:22:36
Postat av: Marie

Lycka till! Det kommer gå så bra så! :)))

2010-05-09 @ 20:30:11
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: Tinde

GUUUD vad kul!! Lycka till nu!

2010-05-10 @ 21:16:34
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/
Postat av: Madelene

Spännande att få läsa din första uppdatering från USA snart! =) Hoppas du får det jättebra!! KRAM

2010-05-11 @ 08:59:08
URL: http://maddy81.blogg.se/
Postat av: Dan

Hej, skulle vara väldigt informativt och uppskattat om du kunde berätta lite om flygresan, vad du behövde och gjorde när du kom till arlanda/mellanlanda om du gjorde det/när du kom fram.

Mvh, Dan

2010-05-11 @ 15:52:56
Postat av: Viktoria!

Åhh väntar på nästa inlägg..!! Weee! Spännande!

2010-05-11 @ 19:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback