Mannen längst bak i boken

Idag har jag gjort en ny kategori eftersom jag tror att jag kommer att få höra mycket roliga saker från bl.a barnen och här är en av dem W sa idag.

Jag satt och tittade i en bok som T fick av mig nu på kvällen (Bröderna Lejonhjärta) och bläddrade i dem när W tydligen han se sidan längst bak. Där det brukar stå lite kort om författaren och han säger: "Who's that man?" med lite förskräckt röst. Jag skrattade till och sa att det inte var någon man. "But it looked like it*, sa han övertygande. Jo visst såg Astrid Lindgren ut som en gammal man på bilden, men lät så himla roligt så jag fick lov att skrive ner det =)

Barn är så härliga med sina spontana kommentarer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback