Training School, day 3

End of day 3...

Är precis lika trött och fnittrig som igår men nu har jag musik i öronen så jag ska nog kunna koncentrera mig lite bättre idag.
Idag har vi gått genom och fått göra kollage för de åldrar vi har värd barn i. Vissa har hunnit redovisa dem och min grupp kommer få göra det imorgon. Jag gillar inte alls att stå inför folk sådär, jag kan väl toka och fjanta mig med just när det blir så allvarligt och seriöst blir jag bara väldigt nervös. Men det ska nog gå bra =)
Nu på kvällen fick vi besök av den berömda policeofficern, han var lika roligt som alla har sagt och var väldigt roligt och spännande att lyssna på honom.

Här kommer lite bilder och förklaringar på vad det är:
1. Molloy Hall är där tjejerna bor i sina korridorer och med en eller två rumskompisar. Min är från Brasilien, en liten försiktig tjej men väldigt trevlig.
2. Vet inte om den här typiskt England men fick lov att ta kort på den iaf.
3. Den berömda gula skolbussen, finns en hel del såna här.
4. Här har jag gjort lite pyssel, som man ev. kan göra med sina värdbarn sen.
5. Gruppbild på vårat bort =)
6. Alla svenskar vid lunchen, se hur glada vi är!
7. The famous Police officer with his dounut and coffe


Nu ikväll spelade vi svenska tjejer lite Twister och gjorde Charader, var väldigt kul!! Behöver inte säga något mer!

Lite bilder från dessa dagar, ska försöka ta mig tid att lägga in fler också men det får bli sen. Nu ska jag snart sova, för imorgon blir det fullt upp. Bl.a ska vi åka på våran New York tour :) *awesome*




Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hej gumman!

Bra att du har det bra :)

Kul å se bilder :)

2010-05-13 @ 08:41:55
Postat av: Andreas

Fan va härligt å se att du trivs syster.

Ska följa bloggen så gott ja kan. :)



Kram på dig!

2010-05-13 @ 10:26:57
Postat av: mamma och pappa

Är så glad att det går bra för dig och att du har en blogg att följa:)Vilka söta små bussar det finns där:))Känns skönt att du har fått nya vänner som du trivs med.Ska bli skoj att se bilder från eran tripp som ni skulle göra i storstan.Sköt om dig gumman.Kramisar

2010-05-13 @ 13:20:36
Postat av: Elin

Hej ! Började precis läsa din blogg för jag ska förhoppningsvis snart åka.. Tänkte bara kolla lite med dig för jag läste nu att du var i New York på skolan och var bara lite nyfiken på vad får man göra där och vad som händer ? Såg på några bilder på en internet sida att man fick stå inför massor med människor och göra olika saker.



Med Vänliga Hälsningar

Elin Olsson

2010-05-13 @ 17:10:16
Postat av: Dan

Elin: När du är klar med familj får du ett schema av CC på vad man kommer göras under dagarna.

2010-05-14 @ 10:37:56
Postat av: Elin

Tack för hjälpen !! :)

2010-05-14 @ 11:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback