Training School, day 4 + New York Tour

Sista riktiga skoldagen är slut, känns både skönt och vemodigt.

Så vad har hänt idag?
Vi började morgonen med en workshop om kommunikation och sen fortsatte den med redovisningarna om arbetena vi påbörjade igår.

Min gulliga lärare som var en riktig inspirationskälla, enligt mig.

Sen var det dags för den berömda New York Tour:en, var riktigt häftigt så jag ska visa lite bilder =)

Nej nu är klockan halv tolv och jag måste sova. Ska träffa min värdfamilj imorgon och jag är rätt så pirrig, så jag hoppas att jag kommer kunna sova =)




Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!

Åh vad härligt ni ser ut att ha haft det i NY :-) Du ska se att det kommer gå bra idag när du ska träffa familjen vännen! De är nog precis lika nervösa som du är..

Sköt om dig nu/kram

2010-05-14 @ 08:20:27
URL: http://www.smaunderverk.blogspot.com
Postat av: marie

åh ser jätteroligt ut!

2010-05-14 @ 11:20:45
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: mamma och pappa

Va kul att du lägger in bilder så intressant:)lycka nu till med din världsfamilj som du skulle träffa idag.Kram mamma och pappa

2010-05-14 @ 12:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback