Upp och nedgångar

Detta kommer bli ett väldigt intressant och lärorikt år tror jag. Jag kommer lära mig så otroligt mycket om mig själv och mitt eget sätt att leva. Uppskatta mitt liv hemma i Sverige och är tacksam över den barndom jag har haft =)

Ville bara nämna det så här innan läggdags. Imorgon är det en ny spännande och lärorik dag med utmaningar och annat. Livet som Au Pair är inte alltid som en dans på rosor men jag är tacksam att jag fått den här chansen =) Jag kommer lära mig så himla mycket och tänk vilken livserfarenhet jag kommer ha när jag kommer hem!


Kommentarer
Postat av: mamma

När jag skriver detta ligger du nog och sover:)Du är så duktig som vågar allt det här:)Du kommer säkert att bli en jätteduktig barnflicka där borta.Vi höres på Skype på lördagkväll:)))längtar dit Kramisar mammsen

2010-05-19 @ 22:52:05
Postat av: Bror

Tja syrran!



Nu ger du gärnet! Det här kommer blir ett skitkul år för dig! Ta vara på allt nu. Läser en lite udda bok. Ikväll läste jag om "Misslyckanden". Du ska få en liten tanke med dig på vägen:

En skridskoåkare kom alltid tvåa på tävlingar. Han berättade för sin tränare att han var rädd för att ramla i kurvorna. Efter det ramlade han mycket på tävlingarna under ett år för att sedan det andra året vinna allt. Han kom aldrig två mer.

Summa sumarum altså - Det är genom misslyckanden vi lär, så var inte rädd för att göra dem. MEN vad är det å andra sidan för fel med att vara tvåa.



Tänkvärt



PS Be mor lägga av med att skriva KARMISAR mm. Hon är trots allt 50 och inte 15. Haha :)



Sköt om dig nu!

2010-05-20 @ 00:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback