Bio och Au Pair möte

Så vad har jag pysslat med sedan sist då? Förutom att jag har jobbat så var jag på bio med Jean igår. Vi såg "Due Date". Har nog aldrig skrattat så mycket till en film förut =). Den var grymt rolig och är absolut sevärd.

Innan jag kom hit läste jag mycket om au pairer som gick på bio, ofta! Jag kunde inte förstå varför? Hemma gick jag på bio varannan månad, max. Här går jag säkert minst 3 ggr i månaden men det finns så mycket roliga och bra filmer på bio här också jämfört med vad de har hemma. Så nu förstår jag varför =)


Igår hade vi ett Au Pair möte då vi skulle åka till Chatham på Rockclimbing =) Var jag och Jean som föreslog det och var roligt att våran LCC tog tag i det =)
Tror jag klättrade närmare 10 väggar. Man blev så trött i armarna på slutet att man började skaka när man var där uppe och tappade greppet några gånger. Gäller ju att man litar på personen som står där nere och har repet spänt. Och tur att folk tjoade och tjimmade så man orkade lite extra. Idag har jag träningsvärk i mina underarmar och fingrar =) Men det var riktigt kul och på fredag är vi ett gäng tjejer som ska dit igen fast på "Ladies night" =)




Kommentarer
Postat av: ina

Hej, jag funderar på att åka iväg som Au-Pair med Ef nästa höst och har några frågor är det okej om ja ställer dem till dig ?

2010-11-08 @ 22:13:06
URL: http://inaandthecity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback