Blått paket på posten =)

I lördags kom det ett stort blått paket med budbil. Ja visste på en gång att det var från mamma och pappa eftersom jag väntat på det. I det var min undebara vinterjacka, bakpulver, vaniljpulver, smink, GF knäckebröd, kvinnliga nödvändigheter och försvarets hudsalva.

*Awesome*

Tack mamma och pappa för att ni skickade detta. Uppskattar väääldigt mycket. Nu slipper jag vara torr om läpparna, frysa i vinter, göra konstiga bakverk, kan äntligen äta mina äggmackor med kaviar =)




Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej! Jag funderar på att åka som au pair och är precis som du, gluten, därför har jag några frågor till dig.

Hur är det att vara gluten i USA?

Stöttar familjen dig med matlagningen?

Tycker familjen det är jobbigt?

Finns det glutenmjöl, pasta och sånt där borta i mataffärerna?

2010-11-02 @ 18:20:09
Postat av: mamma

Å va kul att paketet äntligen kom fram:)Då kan jag lugnt skicka dina stövlar för jag visste inte om jag skulle våga skicka dom förän jag fick reda på om detta paketet kommit fram.Sköt om dig/kram mamma

2010-11-02 @ 18:50:18
Postat av: Angelica

Mamma: Ja klart du vågar skicka stövlarna, längtar tills de kommer =)

2010-11-03 @ 04:09:33
URL: http://mittarsomaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback