Grönt brev på posten :)

Idag fick jag ett paket, såg att det var från Jessica. Jag sa till min värd mamma att jag nu visste vad jag skulle göra på kvällen. Hon frågade vad? Jag sa att äta godis men att jag först skulle åka till gymmet. Då skrattade hon bara =) I paketet fanns det nagellack, lipsyl, bakpulver och godis.


Sagt och gjort, tittade på 90210 och Greys Anatomy och smaskade underbart gott svenskt godis.

Tack så hemskt mycket Jessica, betyder otroligt mycket ska du veta! Du är den som får dagens ros =)




Kommentarer
Postat av: Jessica

Härligt att paketet kom fram som de skulle. =) Har du tur så kanske de dimper ner en litet paket till till jul. =) Hihi Kram på dig!!

2010-11-02 @ 07:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback