Hiking w the girls =)


Idag var jag, Jean och Nina till South Mountain Reservation
och fotvandrade. Det ligger inte alls långt ifrån mig och Jean så vi bestämde oss för att göra en enklare trip isf för Delaware Water Gap som vi tänkte först. Det är dock helt underbart av vad jag sett på bilder men lite längre bort. Vi bestämde att vi ska ta en tur dit i vår =)

Sen började vi våran resa, först från mitt hus till där vi parkerade bilen och Up the mountain =) Det var en skaplig uppförsbacke till en början :D "Titta, det är något i trädet" pekar Jean. "Oj det var visst Angelica som leker apa?" ;)

Några lustiga/speciella saker vi såg på vägen. Det är det som är charmen med skogen =)
1. Talar mest för sig själv
2. En träd ros som såg ut att ha klor =)
3. Vet inte vad detta var men vi diskuterade om det var Blair Witch eller Twilight =)
4. Fanns massa träd med inristade namn i. Nina skulle vrida handleden av alla som gjorde detta. Jag sa "Okej, här har du min" med ett leende. Gjorde det när jag var ung och kär =)
5. Bonzai träd? *hihi* Fint var det iaf
6. Ser du ansiktet? Lite scary =)
7. New York, är inte de rätt coolt?

När vi äntligen kom ner till bilen var vi varma om kinderna och trötta i bilen. Men nästa gång blir det längre. men tror vi iaf gick 8 km idag så det är toppen! "Vi måste ta en efter-bild" säger jag och detta blev våra resultat =)

Thanks again for a perfect day ladies =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback