IKEA =)

Då var det dags för att åka till IKEA igen =) Jag och Malin tog Mr. Car och brummade dit vid 11 tiden idag. Vi strosade runt där, köpte lite julpynt och julklappar. Blev förvånad över hur lite julpynt de hade, brukade vara så mycket mer i Sverige, konstigt nog. Men vi hittade ju något iaf. Jag köpte prylar för 36$ och mat för 33$ =)

Detta är dagens inköp + rätt så mycket mer mat, bla senap, glögg, kaffe, lingonsylt, julmust, mer Bilar mm. Jag och Malin funderade på om vi skulle ha en julfest så småning om, lite av ett knytis där alla får ta med sig något från deras julbord och land =)

Sen kom My förbi och vi åkte på bio. När jag var på väg in i bilen sa hon att  hon som vanligt levde i sin bil. Hon kör rätt mycket bil under sina arbetsdagar och har verkligen ALLTID mycket saker i bilen. "Men herre gud My, jag måste ju bara ta ett kort på det här" sa jag och skrattade. Hon tyckte jag var elak och berättade om att hon hade lyckats åka iväg med en kaffekopp på taket här om dagen och fått kaffe över hela sidorutan "Jaha det var därför det luktade så mcyket kaffe" Kläckte jag ur mig och vek mig av skratt medans hon putsade rutorna. Men det var roligt =)

Förstår ni vad jag menar? ;)

Hur som helst såg vi Tangled och det var en väldigt fin film. Fick faktiskt tårar i ögonen, mend et var väl inget nytt =) Men tycker att man ska se den om man gillar animerat och 3D :D Tack Malin och My för idag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback