Härliga fredag =)

Idag har varit en bra dag =) J och jag läste böcker efter frukost, åkte sen och köpte kattmat och tog sen en promenad till lekparken. Blev en bra lång för det tog ca 35 minuter en väg. Lekte lite där och J försökte kommunicera med Canada gässen =). När J och jag gick över en liten bro så kom det en örn fram under bron med något som såg ut som en svans. Jag tänkte på en gång vad det var och ser sedan vad det är...

Jag pratade i telefonen med My samtidigt och jag la ifrån mig mobilen och började ta kort. Så imponerad var jag. Har nog aldrig sett något så tufft någon gång OCH fångat de på bild!


Sen traskade vi vidare och jag var fortfarande helt fascinerad :) När vi gick igenom "stan" so hörde jag musik. Trodde först att de spelade musik utifrån Starbucks. Men det var från högtalare på de "vackra" (eller inte) telefonstolparna.. vilket jag tyckte var lite annorlunda men trevligt =)

Gick förbi ett inhägnat område och såg skylten "Hard Hat Area". Skrattade för mig själv och tänkte att det är så typiskt USA att skriva ner ALLTING! de kan ju faktiskt bli stämda =)

Sen fick jag bara lov att ta en höst bild och visa. Är så mycket löv på "trottoaren" att man knappt ser vart man ska gå ibland.

Senare på dagen Skypade jag med mamma medans J sov <3. Sen åkte jag och J och träffade My och hennes värdbarn. Åt på McDonalds och tokade oss. My sa att jag inte bara underhöll våra barn utan resten där också. Hihi kul att vara lite tokig ibland =) Nu ligger J i sin säng och jag väntar på att Jean och Sofia ska komma hem och även min värdpappa senare.

Men nu har ni fått en liten uppdatering från NJ såhär i början på November




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback