Awesome söndag med Nina

Vid halv ett igår söndag åkte jag till Nina som flyttat till Scotch Field, NJ. Tog inte mer än 22 minuter att komma dit och det var så roligt att träffa henne =) Vi bestämde oss för att åka till en park i närheten och snacka lite.


Var riktigt skönt att sitta där och prata, skratta och toka i ca tre timmar. Sen pluggade vi in GPSen på ett Mall 15 minuter bort. Vägen dit var mer eller mindre crazy, vi sjöng och fjantade oss. Var nog första ggn här jag verkligen kunde vara super töntig och knäpp som jag brukar vara hemma =) Så skönt att bara släppa lös =)

Efter shopping var vi hungriga, så vi åt tacosallad =)


På vägen ut från köpcentrumet gick vi förbi en affär/restaurang som vi blev lite betuttade i =) Inte bara ett äventyr för barnfamiljer...HAHA!

Sedan tokade vi oss bara, spelade in videos, skrattade så vi knappt kunde stå upp och sjöng till musiken i bilen och filmade ännu mer. När vi kom hem till Ninas värd familj introducerade hon mig för dem, verkar vara en gullig familj =) Och vi satt och också framför datorn för att titta på hotell. Vi ska nämligen åka till Philadelphia den 13-14 nov. Turista lite och möta upp med en annan au pair som är därifrån :D Vi tittade även på alla bilder och filmklipp från dagen, kan lova att vi skrattade :D.

Wow, vad jag älskar såna här dagar. Då man verkligen har "skitkul" och bara släpper lös och låter sig vara crazy :D Det är ju extra kul när den andra personen hänger på också!

Thank you so much Nina for yesterday, I had a perfect day! Now I really looking forward to Philly, we are going to rock the city. You, me, Bruce, Prince and (piiiip) USA :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback