Chili Con Carne ala USA

När jag kom hem från ett två timmars träningspass åkte jag och löste in min check, sen till mat affären och handlade lite ingedienser till Chili Con Carne. Fick lov att tänka till riktigt rejält för att komma ihåg vad som skulle vara i. Sen var det bara att stå och laga mat, medan resten av familjen var i köket =), men må ni tro så kul det var att laga mat från Sverige igen! "It smells good", sa min värd mamma när jag  lagat färdigt. jag sa till henne at hon fick ta om hon ville. Hon gillade det och blev imponerad när det var så mycket olika saker i som lök, bönor, paprikor, köttfärs, krossade tomater och kryddor.




Kommentarer
Postat av: Sara Nyrvik

Du är så duktig på att laga mat här, blir så avis...

2010-10-27 @ 03:06:29
URL: http://saranyrvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback