Dag 7. Shopping och "Vi ses snart"

Efter att Elin och Clas hade packat ihop sina saker hos Malins värd familj och sagt hejdå packade vi in oss i Mr. Car och åkte till Marschalls (outlet butik) för att handla lite... sen åkte vi till flygplatsen. Var som Elin sa, att det var inte alls länge sen jag kom och hämtade dem för en vecka sedan och för att inte tala om när jag kom för att säga hej innan de åkte till Miami för tre veckor sen.

Väl framme på flygplatsen kändes det jobbigt. Jag och Elin kramades länge och det kändes svårt att åka därifrån. Det kändes jobbigt att få lov att säga hejdå även om vi sa "Vi ses snart igen". Men att veta att ens bästa vän åker hem till allt som man själv saknar och inte kommer få ses förän minst 7 månader, efter att vi haft en helt underbar vecka ihop med mycket tok och skratt, precis som det alltid har varit!
Jag sa till mig själv att inte bli ledsen när vi kramades men när jag satt mig i bilen kunde jag inte hålla tillbaka mer. Jag hade fullt sjå att försöka ta mig hemmåt eftersom jag var osäker på vägen hem utan GPS. Men kom till slut hem och har varit nära till gråt många ggr sedan dess.

Men jag är så himla tacksam att hon kom hit, kan inte uttrycka i ord hur mycket men det betyder otroligt mycket för mig <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback