Kuslig tid på året =)

Ville lägga upp lite fler bilder som jag tagit häri kring =) Blir så fascinerad av allt pynt, precis överallt, i trädgårdar, i skyltfönster, i affärer, vid husen, skolor, på stan... överallt verkligen.


W berättade om ett hus han hade sett tidigare som han så gärna ville visa mig. Så han guidade mig dit och jag blev otroligt chockad och imponerad när vi närmade oss med bilen. Jag satt och gapade i bilen medan W hoppade ut ut bilden och tog kort åt mig. Han var så stolt som fick ta kort åt mig med min kamera :)
Det var gravstenar, skelett som hängde från träden, armar som satt fast i fönstren, kråkor satt på gravstenarna, döskallar, en djävul som hängde ovanför entrén, högar med skelett och ben. Var grymt!!

När vi hämtat T från en playdate och åkte dit vid skymning var det helt sjukt coolt. Det var upplyst med rött ljus, rökmaskin och blinkande ljus från fönsterna. Vet att W berättade om detta hus för mig förut och jag försökte fråga honom vart det var och det här var tydligen huset han pratade om och var så fascineras över förra året =) Jag frågade J om det inte var häftigt, han fick en rynka mellan ögonbrynen och sa nej med en osäker röst, efetr det klängde han lite extra mycket i min famn. W hade svårt att sova på kvällen för han tänkte på huset, men ändå vill dem se =)

Önskade jag kunde följa dem på "Trick or Treat" på söndag men de ska gör det på kvällen då paraden inne i stan är :( Lite synd tycker jag för tror de hade varit riktigt coolt att följa med dem =) Men hur som helst är Halloween awesome här och önskade det kunde vara lite mer extremt i Sverige. Men vi kommer väl där om 20 år och tror att vi är så extrema :D


Kommentarer
Postat av: Dan

Grymt najs hus, Halloween är ju nåt man borde ta efter när man är tillbaks till Svealand. :)

2010-10-27 @ 05:52:27
Postat av: Sara Nyrvik

Det är så himla over the top here. I love it!

Vi borde verkligen ta efter hemma :)

2010-10-28 @ 05:25:02
URL: http://saranyrvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback