Någon annans värd föräldrar!

På onsadg kommer Elin och Clas tillbaka till New Jersey! Jag är så himla exalterad och ser verkligen fram emot det. Just för att jag har något att se fram emot har förra veckan jag jobbat så mycket gått så bra och vet att även dessa tre till dagarna kommer gå lika bra =)

Eftersom Elins bror är just en kille så ville inte mina värd föräldrar att han skulle sova här... När jag var hos Malin på middag med hennes värd familj för några veckor sen nämnde jag att de skulle komma men att vi inte visste vart de skulle bo just för att han inte fick bo hos mig. Vet ni vad de sa då? "But they can sleep here." Wow, var ju helt underbart och jag blev så tacksam och rörd över dessa fina och öppna människorna =)

Så på ondag ska jag förhoppnings hämta dem på flygplatsen i Newark, Åh va roligt vi ska ha det *längtar*






Kommentarer
Postat av: Elin

Det ska bli så sjukt roligt att få se hur du bor och uppleva en hel vecka med dig!!:) Och att vi får bo där är mer än vi kunde drömma om. Clas få se till att sköta sig nu och visa sina bästa sidor..haha..

Inte många dagar kvar nu!!

2010-10-04 @ 05:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback