Vilken röra!!

I fredags när jag var ledig kom det folk hit för att äta middag och så barnen fick leka med varandra. Jätte kul för dem, verkligen men dock inte lika kul att komma ut från sitt rum och se denna RÖRA!
Jag gjorde det enkelt för mig eftersom jag var ledig och vägrade städa upp efter dem. Så jag "plogade" en väg till toaletten och en till dörrarna för att kunna ta mig fram. Kunde dock inte sitta här på lördagen och titta på tv vilket jag brukar. Tänkte jag skulle tvinga ungarna att plocka ihop någon dag men tror ni det hände? Jag blev less och plockade snabbt ihop det själv, illa illa Angelica!



Men nu är det städat och fint igen, vi får se hur länge det håller... =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback