Bra dag igen =)

Idag har också varit en sån här skön dag. Kan med stor glädje och lättnad meddela att jag är mycket bättre i magen idag :)

Dagen började med en prommis med Malin och hennes "värd vovvar" Jack och Happy, två tokgoa labradorer. Första gången jag tog en promenad med vovvar på nästan 5 månader, åh vad jag har saknat det!


Sedan cyklade jag hem för att skypa med Elin och mina föräldrar. Jag och Elin fick lov att planera lite eftersom vi ska ses på onsdag på flygplatsen innan hon och hennes bror flyger vidare till Miami. Sen åker de tillbaka till NYC den 7:de Oktober för att tillbringa en vecka med mig :D
Har sagt till mina föräldrar att de måste köpa en webkamera för det blir mer personligt och roligare att prata då. Och har sagt att jag inte kommer skypa med dem förrän de köper en och till min stora förvåning hade de köpt en idag =) var så roligt att se dem, fick faktiskt en liten tår i ögat =)

Sen var det dags för lite ärenden, lämna tillbaka böcker på Bibblan, gå till banken (som tyvärr var stängd) och lösa in min check, handla på Wahlgren (apotek typ) and Kings (matbutik). Jag köpte ingredienser till en Tacopaj och på vägen hem åkte jag och hämtade upp Malin för vi skulle kolla på 90210 tillsammans. Pajjen blev kanonbra, blir så glad när saker smakar som jag vill =) Kanske blev bättre för att jag använde Ris mjöl ist för de andra glutenfria mjölet. Men bra var det iaf och det här blev resultatet.


Ledigheten går så himla fort =) Men de sägs att tiden går fort när man har roligt =)




Kommentarer
Postat av: Dan

Tummen upp för att må bättre. :)

2010-09-21 @ 04:17:40
Postat av: malin

Inte jack, sack :D

2010-09-22 @ 16:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback