En vanlig dag efter jobbet....

Efter jobbet åkte jag och Alina iväg och cruisade lite bara för att komma hemmifrån en stund och prata av oss. Så vi bestämde oss för att åka till "Taco Bell" och äta lite tacos. Sagt och gjort och snacka om att det var gott, var nästan lika gott som när man äter det hemma =)


På tal om Alina så såg jag det här när jag var i Central Park för någon vecka sen.
Vart grymt imponerad =)



Efter det åkte vi bara runt och snacka skit i bilen och lyssnade på C100. Ibland är det bara såna här små saker man behöver, även om det är att bara umgås i en timme. Här har jag lärt mig att en liten stund är bättre än ingen stund alls. För det är dessa små studer i vardagen som förgyller hela tillvaron =)




Kommentarer
Postat av: Dan

Taco Bell är def ett av dom godaste ställena att äta i detta land.

Fast jag föredrar Subway.

2010-09-15 @ 14:49:56
Postat av: Sara Nyrvik

Jag har bara hört dåliga saker om Taco Bell... men är det bra eller?

2010-09-15 @ 19:31:45
URL: http://saranyrvik.blogspot.com
Postat av: Angelica

Dan: Jag håller nog med, iaf ett av de fräschaste =)

Sara: Innan var det någon som sa att det bara var "junkfood" där men jag tycker de verkar ha bättre där än McDonalds ex.

2010-09-16 @ 04:33:36
URL: http://mittarsomaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback