Granola Ala Angelica

Här om dagen fick jag nog och bestämde mig för att äntligen ta tag i det här med musli. Jag har saknat det som bara den och jag köpte lite cocos, frukt och nötblandning, Glutenfri musli (mest bara havregryn), flingor och frön.
Så jag rostade cocos i ugnen på ca 175 C. rörde om då och då och tog ut dem när de började få färg. Kruxet med coccos här är att dem är väldigt "färsk" elelr mjuk, inte alls torr som den är hemma men det gick bra ändå. Sen blandade jag bara i rice crispis, kellogs, nötter, torkad frukt, havrekuddar och solrosfrön.

Är en höjdare att ha på yoghurten =) Och än en gång kändes det som om jag var hemma när jag stog vid spisen/ugnen =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback