Fredag: Svensk Roadtrip :)

Kl 11 kom Malin och Sara hem till mig, vi åkte och tankade och vid halv tolv var vi på gång =) Vi hade en jätte rolig åktur med mycket skratt och tok. Vi såg "Roy Rogers" på vägen och jag och Sara började skämta om våra Roy och Roger vi har hemma i Sverige. Men vi stannade iaf och åt där =)

Min sallad *som vanligt*, Malins "french" och Wrap och Saras Chickenburger och "french" Bjuder också på en liten länk  Roy och Roger



Vi åkte vidare och såg skyltar till Montreal, var lite häftigt =) När vi åkte och närmade oss Silver Bay såg vi all den här fina naturen, vatten, skog, berg. Underbart helt enkelt och alla tre var som häpna =)


När vi kom fram till skolan tog vi våra saker till rummet. Som tur vad fick alla tre sova i samma rum och även ha ett eget badrum =) Var väldigt mysigt och kändes lite som ett hotell =) Sen tog vi med oss lite snacks och gick ner till vattnet och satt oss där. Var så tyst och härligt, helt avslappnade!


Vi frågade oss: "Hur kan det komma sig att ingen som varit här har berättat om hur vackert det är här?" För det är det verkligen och det är det första jag kommer berätta för folk =) Känns som om den här helgen kommer bli lite som terapi för mig =)

Men det har varit en rolig dag och kommer nog fortsätta att bli fler av dessa =)




Kommentarer
Postat av: mamma

vilka vackra bilder från skolan.Ser verkligen avslappande och härligt ut. Förstår verkligen om du njuter:)))

2010-09-11 @ 13:12:18
Postat av: Elin

Shit vilket hus och naturen är ju underbar=)

2010-09-11 @ 23:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback