Ska bli riktigt skoj att komma iväg

Imorgon efter jobbet kl 11 bär det av till Silver Bay Au Pair weekend course. Ska blir roligt att ha en 4 timmar lång roadtrip med min kompis Sara och en annan svensk tjej Malin. Sweden is comming to Silver Bay =)
Har packat och haft mig igår och idag, känns som en ändå stor röra och jag är en aning stressad. Gillar verkligen inte att ha så här lite "koll" på läget. Men känner mig nog mest stressad för att jag vet att vi lär åka direkt efter att jag slutat imorgon. Men hur som helst blir det riktigt kul och kurserna man kan välja på var roligare än vad jag trodde. Kommer bli en blanding av Scrapbooking, digital fotografering, guidad vandring, kanot tur, drama och "Manage your life: tips to help control your life and money". Och så klart en massa nya folk att lära känna =)
En härlig mix av lite allt möjligt helt enkelt!!

Ska försökta uppdatera bloggen under helgen så det slipper bli ett super långt inlägg när jag kommer hem och bloggar på måndag =) Trevlig helg alla där hemma och andra Au Pairer!!

Vad jag har förstått från mamma och min kompis Elin så är hösten redan på intåg där hemma. Gula, orange blad på träden och kyliga nätter som gör att man får skrapa rutorna på bilen på morgonen. Därför ville jag dela med mig en liten bild av hur grönt och fint det fortfarande är här i Short Hills =)






Kommentarer
Postat av: Elin

Åhhh..vill åka till värmen nuuuuuuu!!!=) lycka till på kursen låter hur kul som helst.

2010-09-10 @ 09:11:04
Postat av: Viktoria

ahh här är det höst allt, brr!!!

men lite mys med...

och sen är hur många som helst förkylda nu!!!

2010-09-10 @ 09:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback