Äntligen helg!

Nu är det äntligen helg och jag är ledig =) Nästa vecka jobbar jag måndag-torsdag och veckan efter det som är min sista vecka, tisdag-torsdag. Så himla skönt att ha de sista helgerna ledigt efter att man har jobbat så många lördagar de senaste året. Igår gick jag på bio med hela familjen, vi såg "Hop" som handlade om en påsk hare. Var en rolig coh söt film. Efter det åt jag, Joanna, My, Sofia, Malin och Bea pizza. Bea hänge med mig och Joanna hem och vi kollade på Tangled och snackade.

Nu väntar jag på att Bea ska komma och hämta mig för vi ska åka till Livingston Mall och Michaels. Hon har varit och klippt av sig håret *hihi*. Senare idag blir det middag hos Birgit och sen utgång i NYC. Ska bli så himla roligt att gå ut, är alltid kul i NYC!!  Är visseligen förkyld men det ska inte stoppa mig den här gången. 

Hörs imorgon när jag vaknat och orkar blogga =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback