Go home?

Igår städade jag ur mitt rum. Sorterade kläder jag skulle ha kvar och slänga eller ge bort. Så nu är mitt gamla rum tomt och redo för en ny au pair och jag har flyttat in i gästrummet. Känns väldigt konstigt. Som jag sa till My: "Inatt var den sista natten i mitt rum." Känns lite vemodigt eftersom man har bott i det rummet i nästan 1 år nu. Men ändå så är det skönt för att jag vet att det inte står på förän jag jag står på Arlanda och kramar om mina föräldrar =)

Mitt tomma, gamla rum..
 

Gästrummet, dock större och skönare säng :)


Men allt har sin gång, vi alla lär åka hem
i slutändan och vi är väl medvetna om det. Känns bara så overkligt att åka hem nu efter ett år. 4 veckor kvar att jobba och 7 veckor i USA. Knäppt de känns! Kommer sakna att hänga med mina tjejer.... så om jag är dryg och tjatig på mina vänner när jag komme rhem så vet alla varför =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback