Welcome Joanna!

Så i fredags åkte jag hämtade nya au pairen, min värd mamma fick hinder så det blev jag som hämtade henne. Fredag kväll åt hela familjen middag ihop, drack vin och pratade. Var så himla trevligt =).
På lördag jobbade jag och hon följde med på Easter Hunt med barnen och till lekparken, lärde känna barnen. Fick träffa hela tjocka släkten på lördag också :) Lika bra att ta allt på samma gång...

Egg Hunt i Taylor Park. Massa choklad ägg var utkastade och alla barnen stog redo, en branbil tutade högt som startsignal och alla rusade och började plocka ägg =)


När vi kom hem från släkten gjorde vi oss ordning och åkte med My och Sofia till The Office i Summit som är en Bar/restaurang. Vi åt där och drack lite vin och hade trevligt!

My och Sofia


Joanna och jag


Så jag hoppas att hon hade två första bra dagar i Short Hills och det kan bara bli bättre =)

Welcome girl =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback