All Done!

Äntligen är jag klar med läxan till sista kursen. Började innan kursen var förra helgen men hann inte med att göra klart det. Och jag som verkligen hatar att ha saker liggande har velat göra klart det länge nu. En vecka är ju inte lång tid men ändå =)
Eftersom jag variut där innan så fick man en ny läxa:
*Part A: Man ska skriva om sin upplevelse på Silver Bay. Detta ska vara 2000 ord.
*Part B1: Volontär arbete och skriva om det.
or Part B2: Göra ett arbete om t ex. en artist, högtid etc i ett annat land förutom ditt egna eller USA. Detta ska vara minst 5 sidor och 2000 ord och ta ca 10 timmar sammanlagt. (valde denna)



2000 ord kanske inte låter myckert men va jag fick kämpa för att få ihop de där orden. Så nu är jag äntligen klar och mailade det till personalen för en liten stund sen. Så himla skönt!

Nu är jag klar med mina credits och det börjar verkligen kännas att det är på "slut tampen" nu. Snart 2 månader jobb kvar och om 3 månader är jag hemma :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback