Fotat i solen

Idag är jag själv med J och W. Jag böjrade vid 10am och då tog min värd mamma med sig T och åkte till farfarn för att vara där över dagen. Jag tog ut pojkarna i solen och vi lekte lite i snön. Jag passade på att ta lite kort och testa vad jag har lärt mig från fotokursen på skolan =)

Hängmattan som stått ute hela vintern. Blev faktiskt väldigt nöjd med det här kortet.


Ser ni vad detta är då? Det är "spår" efter en bandy boll.


Kommer inte ihåg vad detta heter men det är en sån man lägger mat i för fåglarna iaf =)



Så nu lär jag gå och göra lite nytta. Har setat vid datorn och jobbat på min läxa medan W spelar Wii och J sover. Slutar 8pm ikväll och då blir det gymmet =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback