Besök av Frida

Efter snöstormar och två nätter på hotell kom Frida äntligen hit i tisdags. Var så himla roligt att träffa henne! När jag jag var ledig några timmar mitt på dagen i onsdags åkte vi till Best Buy och Whole foods, käkade lite lunch och kollade på kameror.

 

På torsdag åkte Frida in till NYC över dagen och när jag slutade åkte vi till Livingston mall och hoppades på att hitta något fint till lördagen. Hittade inget med drog sen på bio och såg Little Fockers. Var en helt okej film.

 

På fredag efter jobbet åkte vi till och plockade upp Jean och My, åkte till Wine Library och sen vidare. Vi skulle fira nyår tillsammans och äta gott, spela spel och fira in det nya året. Var en rolig och tokig kväll =)

   
  

På söndag var vi trötta men fortfarande glada =). Jag och Frida tog Mr Silent Car (min värd pappas lexus) och åkte till Jersey Gardens, ett stort köpcentrum här omkring. Jag hittade något till kvällen som tur var. Vi åkte hem och åt mat, färgade håret och gjorde oss ordning för party i NYC =)

       

Det var en roligt men lång lördag natt. Frida åkte till flygplatsen vid 4.30 och jag tog en taxi till Penn Station och väntade i två timmar på mitt tåg. Sov näst intill hela dagen idag emn men, sånt man får ta när man ska vara ute och härja i storstaden. "The city that never sleeps" u know =)

Tack Frida för att du ville komma. Får se om vi åker till Orlando om någon månad eller om det vara blir häng i Atlanta. See u soon <3



Kommentarer
Postat av: Jessica

Va fin du blev i håret!! Du passa verkligen i den färgen. =) Hoppas du har haft en bra jul och nyår. Stor kram till dig!!

2011-01-03 @ 09:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback