Mixade känslor...

När jag pratade med Sofia på Nyår och hon berättade att hon fått ett mail från CC om att hon fick lov att bestämma sig vilket datum hon ville åka hem på snart, så blev jag rädd. Kändes så konstigt för jag vet att hon varit har två veckor längre än mig så snart får jag det där mailet. Bara för att hon berättade det har jag börjar kolla på SunTreks resor de har, delvis för Au Pairer. Jag vet inte avd jag ska göra och det är bara My eller Frida jag kan göra något med den sista månaden efetrsom vi kom hit samtidigt. My ska få besök av hennes familj och Frida vill hänga med hennes pojkvän så klart.

Jean åkte på en resa i början när hon kom hit genom en resebolag som har guidade turen runt om i USA. Verkar som en kanon resa och jag funderar på att göra den själv. Visst får jag lov att åka själv men det blir också en utmaning, den slutgiltiga utmaningen =)

Känns läskigt och roligt på samma gång med att få åka hem snart och för att inte tala om semestern sista månaden. Ser verkligen fram emot att åka hem, men är rädd att jag ska bli uttråkad och rastlös. Men om jag kommer in på högskolan kommer dte vara ett äventyr det med, till en börja med iaf =) Men bara jag inte går tillbaka till samma vardag jag hade innan, det har jag faktiskt sett nog av. Omväxling skadar aldrig!



Kommentarer
Postat av: Elin

Vi får se till så att du inte blir uttråkad då!!=) och skulle du bli det så tar vi oss en liten tripp=P

2011-01-05 @ 12:03:13
Postat av: Angelica

En liten tripp hoppas jag på ändå Elin. har börjat planera min semester nu. Ska nog åka på en resa till västkusten själv med ett reseföretag. Verkar grymt bra! Men du får hålla koll på när två dagars kryssen blir så hoppa sjag att vi drar på den =)

2011-01-06 @ 03:52:27
URL: http://mittarsomaupair.blogg.se/
Postat av: mamma

Du kommer nog inte att få långtråkigt när du kommer hem eftersom du har så många älskade vänner och kommer du då in på skolan så blir ju det en utmaning eller hur?kram mamma

2011-01-06 @ 12:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback