Sushi, bowling och annat kul

Igår träffade jag en person efter att vi har smsat lite. Vi gick först på Short Hills Mall, snackade, jag försökte lära han svenska, jag provade ett par jeans (som jag sedan köpte) och en jacka (som jag sedan beställde online) =)
Efter det åkte vi till Summit och åt sushi och drack vin (på vissa restauranger här tar man med sig eget dricka så serverar de bara). Efter att vi var mätta och belåtna åkte vi till Route 10 för att spela bowling. Vart tre intressanta omgångar med tur och otur, vadslagning och skratt =)

Jeansen var faktiskt de dyraste plagget jag köpt här hittills 89$
Självklart visar jag en bild på den omgången när jag vann
   

Thanks for a great day!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback