B-Day

Idag var det W´s B-day. Jag och farfarn hämtade upp J vid skolan kl 2pm och sen åkte vi till W skola. Där mötte vi upp min värd mamma. Vi skulle fira hans fördelsedag med hans klass. Var så himla sött. Min värd mamma berättade om W som liten bebis och fick barnen att skratta. Sen fick barnen säga något bra om W, han var en bra lagkamrat och kompis, smart, envis etc. var roligt att höra. Sen åts de hembakta och stora "Oreo" kakor och cupcakes som min värd mamma bakat dagen innan. Det uppskattades kan jag lova!!

Sen när de kom hem efter Wii spelande och läxor fick han gå på Treasure Hunt, som jag hade gjort åt honom. T hjälpte honom och även J gjorde sitt bästa även om han mest snurrade runt och ville leta efter ledtrådar när allt var över. Så söt :).

De har fullt sjå att löse de hemliga kodorden


Senare åkte vi med hela familjen och åt middag. Vi åkte till ett ställe som hette Papa Razzi på Short Hills mall. jag åt Pasta och Bolognese (de hade faktiskt glutenfri mat). När vi kom hem tände vi ljus och sjöng för W =) Var så mysigt. Tänker tillbaka på när de gjorde de för mig och W blev så till sig att han blåste ut alla mina ljus innan jag ens hann hämta andan ;)



Happy birthday W!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback